«Атамекен» Қазақстан Республикасының Ұлттық кәсіпкерлер палатасы
Бизнестің сенімді серіктесі

Қаз

Бизнесті қорғау

FAQ

Қостанай облысында бизнес ТЖ бойынша жүктерді жөнелту проблемаларына алаңдаулы

2023 жылғы 21 Қыркүйек
- Қостанай облысы
7724 просмотров

Қостанай облысы Кәсіпкерлер палатасының Кәсіпкерлердің құқықтарын қорғау және сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл жөніндегі кеңесінде мәселелер қаралды.

Олар контейнерлерде Жүктерді қабылдау мен беруге және теміржол станцияларының кірме жолдарында бос контейнерлерді қабылдауға, сондай-ақ дайын өніммен тиелген р/вагондардың тоқтап қалуына әкеп соқтырған жүктерді тасымалдаудың қосымша жоспарларын келіспеуге қатысты болды.

2019 жылдан бастап ҚТЖ Бизнесті контейнерлерде өнімді жөнелтуге бағыттады. Олардың ұсыныстары тасымалдау жылдамдығымен дәлелденді, пойыздарды қалыптастыру және тарату шығындары азаяды, жол бойындағы станцияларда қосымша маневрлік жұмыстардың болмауы. Біздің өңірден көптеген өнімдер Қытайға жөнелтіледі және ең жылдам жол – контейнерлік пойыздарға жөнелту, - деп атап өтті көлік мәселелері жөніндегі салалық кеңестің мүшесі Николай Краснощеков.


2019 жылдан бастап ҚТЖ осындай тасымалдарға рұқсат беру туралы жеделхат берді, ол 2023 жылға дейін болды. Оған бизнес келісімшарт жасалды, бірақ қыркүйек айында ҚТЖ жанындағы комиссия бұл құжатты 1 қазаннан бастап жою туралы шешім қабылдады. Бизнеске шешім туралы 14 күн бұрын хабарланды, енді басқа вагондарда жөнелтуді қайта бағыттау мүмкін емес.


Тиеуге тек 9 тұйықта рұқсат етілді. Қалғандарына рұқсат алу үшін мемлекеттік органдарға жүгіну, бағасы 1 миллион еуро болатын ричтакерлерді, ешкі крандарын сатып алу және олар үшін теміржол салу ұсынылды. Әйтпесе, мұндай тұйықтарға тиеуге тыйым салынады. Біз нормативтік базаны зерттедік және ҚТЖ қандай нормативтік актілерінің негізінде тармақ иеленушілерден көлік-логистикалық орталықтарға сәйкес тұйықтарын жабдықтауды талап ететінін таппадық. Егер бизнес контейнерлерді тиегісі келсе, онда ол параграф бойынша өзінің тұйығын ашуы керек, бұл станцияның ашылуына тең, - деп түсіндірді Краснощеков.


Спикердің айтуынша, платформалардан контейнерлерді алу бойынша қосымша операцияларсыз платформадан 20-35 минут ішінде түсірусіз бір 40 футтық контейнерді тиеуді жолға қойған шаруашылық жүргізуші субъектілер бар. Бұл жағдайда 62 футтық 40 футтық контейнерлерден тұратын контейнер құрамын тиеу орта есеппен 3-4 күнді алады. Жаңа талаптар енгізілген және орындалған жағдайда тиеу кемінде 10 тәулікті алады.

Қосалқы кірме жолдардың тұрақты жетіспеушілігі кезінде контейнерлерді тиеу кезінде платформалар қай жерде қорғалады деген ақылға қонымды сұрақ туындайды, бұл туралы Қостанай станциясының өкілдері үнемі бекітіп отырады. Неліктен бизнеске мұндай қиындықтар қажет? 1 қазаннан бастап ешкім ешқайда бармайды және бұл бүкіл Қазақстан бойынша бизнес үшін үлкен залал болады, - деді Краснощеков.

Өз кезегінде жүк тасымалдау бөлімінің бастығы Болат Нұржанов Қытай үшін контейнерлік тасымалдау басымдық болып табылатынын атап өтті. Контейнерлерді түсіруге келетін болсақ, егер көліктік бақылау инспекциясы (ИТК) актіде қолда бар автокранмен түсіру қауіпсіз екенін көрсетсе, тасымалдаушы кедергі жасамайды. Тұйықтардың талабына сәйкестікті ИТК де шығарады.

Параграф бойынша ашуды Қазақстан емес, темір жолдар жөніндегі кеңес көздейді және халықаралық шарт болып табылады. Бұрын параграф бойынша ашылмай жүктеуге рұқсат етілген, бірақ бұл бұзушылық екенін түсініп, біз бәрін норма бойынша жасауға шешім қабылдадық. Процедура мөлдір. Акт ҚТЖ БП-ға жіберіледі, оны көлік министрлігіне жібереді, келіседі және рұқсат береді, - деп түсіндірді Нұржанов.

Өз кезегінде "Еураз Каспиан Болат" ЖШС өкілі Константин Кузнецов кәсіпорын арматура жасап, оны вагондарға тиегенін, бірақ жөнелту жоспарлары келісілмегендіктен жөнелте алмағанын айтты. Нәтижесінде қойма толып кетті, ал зауыт жұмысын тоқтатуға мәжбүр болды.

Келісімшарттар бұзылып, кәсіпорын айыппұл санкцияларына ұшырайды. 1 қыркүйектен бастап ҚТЖ-ға тасымалдау жоспарын келісу туралы хаттар жазылды. Өтініш ішінара қанағаттандырылды, экспортқа мәлімделген 250 вагонның 48 вагоны келісілді. Тағы 101 вагон келісілді, олар жөнелтілді, бірақ бос вагондар жоқ, өйткені оператор оларды жедел жеткізе алмайды, - деп түсіндірді зауыт өкілі.


Бұрын кәсіпорын қосымша жоспарлар бойынша жұмыс істеді, тамыз айының соңына дейін доппландар келісілді, ал қыркүйектен бастап ҚТЖ мұны тоқтатты. Ал қазір жолдарды жүктеу қосымша жүктеме алуға мүмкіндік бермейді. Зауыт белгілі бір бағытта көбірек вагондарға алдын ала тапсырыс бере алады, бірақ егер клиент бас тартса, айыппұлдарды төлеуге міндетті болады.


"ҚТЖ-Жүк тасымалы" ЖШС - "БП Қостанай бөлімшесі" филиалы директорының орынбасары Қанат Алшоразов тасымалдаушы негізгі жоспарлар бойынша жұмыс істеуге ниетті екенін, егер желі бойынша жақсарту болса, онда қосымша жоспарлар қаралатынын атап өтті. Ел ішінде барлық доппландар қабылданады.


Біз жоспарлауды және қосымша жоспарларды жетілдіруді ұсынамыз. Идеал жағдай болмайды, біз жағдайдың оңтайлы шешімін табуға, бизнес шығындарын азайтуға кеңес береміз. Заңды және ақылға қонымды жолдарды табу керек, - деп атап өтті Кеңес төрағасы Владимир Шакун.


Еншілес ұйымдар

Серіктестер